Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Χ. Μασούντ: Τα συμπεράσματα του σημερινού 3ωρου πάνω στο πλοίο Baris για την αποβίβαση των μεταναστών στην Ιεράπετρα


Είδα 585 περίπου ανθρώπους σε μια επιφάνεια μικρότερη των 100 τετραγωνικών μέτρων συνολικά , εκεί πραγματοποίησαν όλες τις ανάγκες τους τις τελευτές 10 ήμερες . Είδα ανθρώπους σε κατάσταση που προσβάλει κάθε ανθρωπινή αξιοπρέπεια . Θυμήθηκα τα λόγια της μάνας μου, που το 1948 στο πόλεμο για την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ, έχασε ότι είχε και δεν είχε και αναγκάστηκε να εγκατάλειψη το σπίτι της στη Ναζαρέτ, έλεγε πάντα ότι η προσφυγιά είναι η μεγαλύτερη προσβολή για τη νανθρωπινη αξιοπρέπεια, ποτέ ξανά, καλύτερα να πεθάνεις με αξιοπρέπεια στο σπίτι σου από να είσαι πρόσφυγας .

Το 1967 ήμουν 10 χρόνων στο πόλεμο των 6 ήμερων όπου χάσαμε πάλι ότι είχαμε και δεν είχαμε, ο πατέρας μου με την μανά μου αρνήθηκαν να πάρουν το δρόμο της προσφυγιάς ρισκάροντας την ζωή ολόκληρης της οικογένειας .
Δεν λέω ότι οι άνθρωποι του πλοίου ( Baris ) έκαναν λάθος έξαλλου είναι η πρώτη εμπορεία τους και εύχομαι να μη έχουν δεύτερη όπως οι γονείς μου. 

Οι γονείς μου έπρεπε να πάνε στην προσφυγιά γιατί είναι παλαιστίνιοι, οι άνθρωποι σήμερα πάνω στο πλοίο Baris δεν ψηφίσαν ποτέ ούτε τον δικτάτορα Σανταμ του Ιράκ ούτε τον Ασαντ της Σύριας γιατί δεν τους δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να πάνε σε εκλογές .

Δεν είναι αυτοί που εκπαίδευσαν, όπλισαν και στήριξαν το ISIS.

Σίγουρα αν είχαν αναγνωρίσει οι δυο παραπάνω δικτάτορες την Παλαιστίνη ως Ισραήλ, θα ήταν σήμερα ακόμα στη εξουσία και υπό προστασία των υπερδυνάμεων και οι δυο χώρες δεν θα είχαν τεμαχιστεί και θα ήταν χωρίς ζιχαντιστες και δεν θα υπήρχαν σε αυτές της χώρες ούτε σφαγές ούτε προσφυγές .

Η τραγωδία των γονιών μου, πολλών άλλων παλαιστίνιων και αυτών των ανθρώπων είναι η λέξη Παλαιστίνη (Άγιοι Τόποι) . 

Η Παλαιστίνη για λαούς εκτός Παλαιστίνης είναι ο Άγιος Τόπος , για εμένα που γεννήθηκα και μεγάλωσα εκεί είναι ο τόπος που η ιστορία του είναι γεμάτη σφαγές μετάξι των θρησκειών. Οι σταυροφόροι θελαν να απελευθερώσουν τον Άγιο Τόπο των Χριστιανών από τους μουσουλμάνους. Οι μουσουλμάνοι από την πλευρά τους με Salah Aldin να απελευθερώσουν τον Άγιο Τόπο τους από τους χριστιανούς, και οι εβραίοι να γυρίσουν στον Άγιο Τόπο τους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν 2000 χρόνια προ χριστού.

Το ερώτημα είναι μηπως αυτος ο τόπος δεν είναι Άγιος αλλά είναι Καταραμένος; Για εμένα είναι μάλλον είναι καταραμένος .

Aπό το προφίλ του διευθυντή της ΜΕΘ και της Ιατρ. Υπηρεσίας του ΓΝΑΝ Χάνι Μασούντ  στο facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου