Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Η δακρύβρεκτη απολογία του μακελάρη Λοβέρδου


Ηρωική έξοδο επεχείρησε χθες ο Ανδρέας Λοβέρδος. Tην ώρα που οι φήμες για ανασχηματισμό μέσα στο Σαββατοκύριακο και αντικατάστασή του από τον Λ. Παπαδήμο κατέκλυζαν τους διαδρόμους της Βουλής, επέλεξε σε μια έξαρση «λεονταρισμού» να τραβήξει το σκοινί στα άκρα και να τα βάλει ανοιχτά με όλο το υπουργικό συμβούλιο. Παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι σχεδόν ομολόγησε ότι δέχθηκε απίστευτες πιέσεις από υπουργούς για να αποσύρει την τροπολογία για την απελευθέρωση του ωραρίου των φαρμακείων, ξεκαθάρισε πως η τροπολογία θα επανακατατεθεί προς ψήφιση χωρίς την παραμικρή αλλαγή, ενώ αίσθηση προκάλεσε το ότι η ομιλία του παρέπεμπε σε ομιλία απολογισμού υπουργού που... φεύγει.

«Ελεγα να περάσει η τροπολογία για να φύγει το θέμα από το τραπέζι. Και μου λέγατε (σ.σ.: απευθύνεται στη Βουλή) να το αποσύρω; Το απλό; Εγώ ό,τι φέρνω στη Βουλή είμαι σίγουρος πως είναι σωστό. Αν από το 2009 έπαιρνα πίσω αυτά που μου έλεγαν, σήμερα δεν θα μπορούσε να σταθεί κανένας υπουργός. Δεν θα υπήρχαν σήμερα εδώ. Η τροπολογία θα επανακατατεθεί στο πρώτο νομοσχέδιο του Υγείας που θα έρθει» είπε ο κ. Λοβέρδος.

Στη συνέχεια, μάλιστα, κάνοντας μίνι απολογισμό του έργου του αποπειράθηκε -με αρκετά δακρύβρεχτο τρόπο, είναι η αλήθεια- να χτίσει το προφίλ του αδιάφθορου σωτήρα της χώρας. «Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων παρήλασαν “πελατειακοί” υπουργοί από το Υγείας. Οσοι θέλουν να με συγκρίνουν με αυτούς δεν τους ακούω καν. Τα επιχειρήματα που έχω εναντίον τους είναι συντριπτικά. Τους δημαγωγούς εγώ τους έχω εύκολους αντιπάλους. Αυτά βουλιάξανε την πατρίδα. Δεν ανήκω σ' εκείνους που γονάτισαν την πατρίδα, αλλά σ’ αυτούς που προσπαθούν να την κρατήσουν όρθια για να μη βουλιάξει. Σε λίγους μήνες δεν θα είμαι υπουργός. Ερχονται εκλογές. Ομως ο επόμενος δεν θα έχει να πατάξει τη σπατάλη και τη διαφθορά. Αυτά τελειώνουν τώρα» κατέληξε ο υπουργός.

Ακούγοντας όλα τα παραπάνω, η Αλέκα Παπαρήγα, η οποία παρευρέθη στην Ολομέλεια για να μιλήσει στην επερώτηση του ΚΚΕ για την Υγεία, «κατηγόρησε» τον κ. Λοβέρδο για προσωποποίηση της συζήτησης, ενώ χαρακτήρισε απαράδεκτα τα υπονοούμενα Λοβέρδου ότι το ΚΚΕ ελέγχει το ΝΑΤ και υπονομεύει την εξυγίανσή του. «Μπερδέψατε τα ακροατήρια. Εδώ δεν είναι συνέδριο ή συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ για να κάνετε τον προσωπικό απολογισμό σας. Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα, όχι γιατί δεν έχουμε άποψη γι' αυτά, αλλά γιατί δεν προσωποποιούμε την κριτική μας, αλλά ακούμε κριτική στις πολιτικές της Υγείας» είπε η κυρία Παπαρήγα.

Αναδημοσίευση από τη σελίδα της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου